Parro en Parnassys

Parro

Naast e-mail is Parro ons digitale communicatiemiddel tussen leerkracht en ouders.

Via Parro sturen we korte berichten over school of over de groep. We raden u daarom aan de gratis app te installeren op uw telefoon en/of tablet. Via school krijgt u een inlogcode.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marije Ruijter: m.ruijter@ooz.nl.

Parnassys

Parnassys is het ouderportaal. U kunt inloggen via de volgende link: Parnassys ouderprotaal

U kunt ook inloggen via ouders.parnassys.net. Op deze site vindt u informatie over uw kind, oudergesprekken, testuitslagen etc.

De e-mail gebruiken we voornamelijk voor individueel contact tussen school en thuis en voor het verspreiden van de nieuwsbrief. Deze komt ongeveer één keer per maand.